Hallo

Häjsan alla mina underbara läsare! För jag har ju såååååå många :D! not.. Men en iaf!
MEEEEN iallafall så är jag på morsans jobb idag. Känner mig som en liten unge.. Dricker varm choklad och springer runt. Hon jobbar på ett sjukhus och det är såååå kul att peka på sjuka och skratta åt dom, det har jag gjort mycket sen jag kom hit. NEEEEJ jag skoja bara :o eller?
Today skulle ju min underbara(-.-) kusin komma hit, men imorse så ringde hon och sa att hon inte kunde. YES! But now har jag ju ingenting att göra idag, denna onsdag... Eller vänta lite, nu ska jag tänka................
Jo jag ska till stället där man kollar sin syn och köper glasögon. DIT ska jag. Mjaaaauw.
Seeeeen ska jag bara vara hemma. But one more thing.. Nah.. I'm wierd.

Now I'm going to keep drinking my hot chocolate and act like a little child.
So long!
                                 

Kommentarer
Postat av: Fatima

respekt till flagggan!!!! viva la marcooooo!!!

2009-08-05 @ 13:22:42
URL: http://psykosframkallande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0