Saturday, a list.

DU:
1.Fullständigt namn? - Mischa Smith.
2. Exakt ålder? - 15 år, 5 månader, 22 dagar.
3. Bor exakt? - Blåsut.
4. Bor tillsammans med? Varannan vecka hos pappa, varannan hos mamma. Med bror.
5. Husdjur? - En hamster! Wayne heter sötnosen.
6. Färg på ditt hus? - Jag bor i lägenhet men annars är det tegel.
7. När är du född? Någon gång i februari 1994.
8. Klass? 9an.
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag. 
10. Något jobb? - Naaa.
11. När ska du sova ikväll? - Typ runt tolv. Tehe
13. Duschat idag? - Oh yes.
14. Kramat någon idag? - Dad!
15. Pussat någon idag? - Nje.
16. Vad har du ätit? - Idag? Nothing at all.
17. Dagens klädsel? - Mjukis, linne.
18. Dagens smink? - Foundation, mascara.
19. Dagens sötnos? - My soon to be BF.
20. Dagens roligaste? - Marockanskan.
21. Har du många vänner? - Man brukar inte räkna sina vänner?
22. Hur många har du pussat? - Vadå, idag eller? :s
23. Vem kramade du senast? - My best friend.
24. Hur många har du haft sex med? - 2 stycken
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen vad jag vet..
27. Har du pojk-/flickvän? - Han kommer snart. Den 17 augusti. YAY.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mummu.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jenny. ''Rätt åt honom, han är dum i huvudet. Messa mig imorn när du vaknar, puss:)''

FAVORIT:
31. Film? - Man on fire.
32. Låt? - The river
33. Mat? - Usch på det!
34. Dryck? - Faxe Kondi.
37. Stad? - Berlin.
38. Land? - Israel, England.
39. Ämne i skolan? - ENGLISH!
40. År? - 2006..!

SENAST:
41. Personen du tänkte på? - J.
42. Personen du kramade? - Dad.
43. Gången du spydde? - Igår kväll.
44. Gången du grät? - Kan inte minnas :o
45. Pizzan du åt? - Calzone, EUW.
46. Gången du var i göteborg? - I mars.
47. Gången du var i stockholm? -  Jag bor i Stockholm.
48. Gången du var full? - På min morbrors bröllop. BÄST!
49. Gången du var hög? Never.
50. Personen som såg dig gråta? - Varför ska jag gråta för?

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund. My Creasy!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - INGET av dom, jag är inte FJORTIS..!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad ftw.
59. Big brother eller paradise hotel? - Haha ingen xD
60. Svart hår eller blont? - Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? -  Bruna ögon. Rawr.
62. Choklad eller lakrits? - Blä på båda.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm i mitt HJÄRTAAAAA.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Fanta!
66. Pizza eller kebab? - Inget av dom. :o
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - ÄLSKAS!
69. Leva eller dö? - LEVA. Vem vill dö?

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Inte många.
71. Personer du hatar? - Ingen!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Many ;)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - I'm not a slut. So.. one.
74. Glassar du ätit på en dag? - 2!!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inte hemma när någon är..
76. Gånger du haft minnesluckor? - I don't remember the period when I was 12 til' sometime after my trettonde birthday.
77. Piercingar har du? - 4st. Tre i öronen and one in my umbilicus.
78. Personer du saknar just nu? - Papa and J.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2 gånger. First my dad left and then the person that I really, really loved. But they're both back now.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - J!!
81. Ska du träffa imorgon? - Morsan, Gunnar, Josef, Josefin, Jens, Karin, Kerstin och Jonatan..
82. Sjöng du senast för? - Marockanskan.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Kommer inte ens ihåg senaste gången jag var inne där.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Jakob.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Blä.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - All the dickheads in the world.
87. Förtjänar att dö? - Bea.
89. Vill du sova brevid inatt? - J!!!!!!

VAD:
90. Gör dig glad? - De viktiga i mitt liv.
91. Gör dig ledsen? - När folk inte håller vad dom lovar.
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova..
93. Önskar du att du slapp göra? - Sitta i en buss i åtta immar på måndag..
94. Vill du ha nu? -  Mer pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag har allt jag vill ha och behöver så.. Pengar? 
96. Längtar du till? - 17 augusti.
97. Tycker du om dina betyg? - Nje.
98. Ångrar du mest i ditt liv? - The great big thing in my life that i regret is the time when I was started ''fjärde klass'' and I started hanging out with these two girls instead of my friends I've been with sens ''första klass''. I just wish I could turn back time but that's impossible.
99. Är det bästa som har hänt dig 2009? - När jag blev osams med min ''bästa kompis''. Och när J messa mig och ville träffas igen.
100. Är det sämsta som har hänt dig 2009? - Sommarskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0