TJAAAAAAHHH

Rubriken säger allt!
Marockanskan fixade precis min blogg, sooooo sweet!
Jag har eh typ ingen aning om vad jag ska skriva nu. Blä på det.
Men en sak kan jag skriva, jag ska kolla på film nu. Imorgon kommer my wonderful kusin hit som luktar rök ALL THE TIME. Usch på det.
Men visst har jag AWESOME svenska för att bara bo här i 5 år?? GRYM är jag. Puss på det. Fast ingen vill höra mig snacka svenska..
Ehhh typ ingen läser min blogg, men vad gör det?! Marockanskan gör det och det är väl iaf huvudsaken. YEAH.

Nää men nu ska jag tagga!
BYE




Kommentarer
Postat av: marockanskan

hahahah pallar inte hålla mig till garv HAHAHAHAH tung svenska!

2009-08-04 @ 22:45:23
URL: http://psykosframkallande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0